1 4 5 blog / Genesis Photo Press: Φεβρουαρίου 2014Genesis

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΕΡΤ: Συνταγματικό το “λουκέτο” με οριακή πλειοψηφία από την Ολομέλεια του ΣτΕ...................................................Ειδικότερα η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (πρόεδρος Σωτήρης Ρίζος και εισηγητής ο σύμβουλος Επικρατείας Κωνσταντίνος Κουσούλης), αποφάνθηκαν ότι το κλείσιμο της ΕΡΤ ήταν μικρής διάρκειας, αφού σε μικρό σχετικά διάστημα λειτούργησε νέος κρατικός τηλεοπτικός φορέας και κατά συνέπεια δεν τίθεται θέμα νομιμότητας.


Η ΠΟΣΠΕΡΤ υποστήριζε ότι η απόφαση για το κλείσιμο της ΕΡΤ προσκρούει στον Ευρωπαϊκό Χάρτη Κοινωνικών Δικαιωμάτων που προστατεύει την ελευθερία της έκφρασης και της πληροφόρησης, στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) και στα άρθρα 15 και 25 του Συντάγματος

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ.

                                        ΟΔΟΣ   2ας ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ 

                                                  
                                                      OΔΟΣ     ΗΡΩΩΝ   ΠΟΛΥΤΑΧΝΕΙΟΥ
                                                    ΟΔΟΣ  ΗΡΩΩΝ   ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
                                                    ΟΔΟΣ   ΗΡΩΩΝ   ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ                  photo   har.sanidas

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Μπροστά στην κεντρική είσοδο του κτηρίου, όπου στεγάζονται υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, βρίσκονται απολυμένες καθαρίστριες............................................................ Συγκεκριμένα, οι απολυμένες καθαρίστριες συγκεντρώθηκαν στην οδό Νίκης για να διαμαρτυρηθούν, ενώ κατά την επιχείρηση των δυνάμεων των ΜΑΤ για να τις απομακρύνουν σημειώθηκε μικρή ένταση χωρίς να όμως πάρει προεκτάσεις..




 


Κι ενώ η σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά με το οικονομικό επιτελείο είναι σε εξέλιξη, έξω από το κτίριο συγκεντρώθηκαν οι απολυμένες καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών προκειμένου να διαμαρτυρηθούν.

Διαμαρτυρία έξω από τα γραφεία του ΤΑΙΠΕΔ πραγματοποίησε η Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού, το πρωί της Δευτέρας, απαιτώντας την άμεση διακοπή της διαδικασίας ιδιωτικοποιηση.

Στο πλαίσιο της ιδιωτικοποίησης της δημόσιας γης, προωθείται το ξεπούλημα της έκτασης των 6.200 στρεμμάτων του πρώην αεροδρομίου και της παραλίας του Αγίου Κοσμά, ανέφερε στο κάλεσμά της η Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού.
«Απαιτούμε την άμεση διακοπή της ιδιωτικοποίησης του πρώην αεροδρομίου και της Παραλίας του Αγίου Κοσμά. Το δημόσιο συμφέρον δεν προωθείται με το ξεπούλημα του Ελληνικού», προστίθεται στην ανακοίνωση.





Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ανασχεδιασμός της πλατείας Ομόνοιας, επέκταση του τραμ από το Σύνταγμα μέχρι την πλατεία Αιγύπτου, δημιουργία ποδηλατοδρόμων από τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου μέχρι την πλατεία Ομονοίας και κατασκευή υπόγειων ταμιευτήρων βρόχινου νερού, είναι μερικές από τις παρεμβάσεις που θα γίνουν στο πλαίσιο του Rethnik Athens και θα αλλάξουν το πρόσωπο του κέντρου της πρωτεύουσας.





Αναλυτικά, οι κυριότερες παρεμβάσεις του έργου συνοψίζονται ως εξής:
• Επέκταση της γραμμής του τραμ από το Σύνταγμα έως την πλατεία Αιγύπτου, διά μέσου των οδών Αμαλίας, Πανεπιστημίου και Πατησίων.
• Ανασχεδιασμός του δημόσιου χώρου μεταξύ των οδών Ακαδημίας και Σταδίου, καθώς και ανασχεδιασμός της λεωφόρου Αμαλίας και της οδού Πατησίων μέχρι την πλατεία Αιγύπτου, με κριτήριο την προτεραιότητα στον πεζό.
• Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία της επηρεαζόμενης περιοχής και την επίτευξη των στόχων του έργου.
• Ανασχεδιασμός της δημόσιας συγκοινωνίας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της πρόσβασης στο κέντρο με δημόσια μέσα μεταφοράς.
• Ανασχεδιασμός της πλατείας Ομονοίας από την οδό Πατησίων έως την οδό 3ης Σεπτεμβρίου, ώστε το Σύνταγμα και η Ομόνοια να αποτελούν δύο πράσινες αστικές πλατείες, ενώ η πλατεία Δικαιοσύνης να φιλοξενεί δραστηριότητες σε ένα σκιασμένο προαύλιο με δυνατότητες στάσης και παραμονής.
• Ανάπλαση οδού Πατησίων (φωτορεαλιστική απόδοση γενικής διάταξης)
• Ανασχεδιασμός της οδού Κοραή ως ελεύθερου δημόσιου χώρου, με τη γραμμικότητά της να τονίζει την οπτική σύνδεση με την Τριλογία.
• Εισαγωγή υδάτινων στοιχείων στις πλατείες Ομονοίας και Δικαιοσύνης, στην Κοραή και στον χώρο εμπρός από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.
• Διαμόρφωση ενός συνεκτικού δικτύου πρασίνου που θα ενώνει τον δημόσιο χώρο προς κάθε κατεύθυνση, με επίκεντρο την Πανεπιστημίου, στην οποία το πράσινο θα προσδίδει τον χαρακτήρα γραμμικού αστικού πάρκου με επιμέρους πράσινα «αστικά δωμάτια».
• Ανάπλαση οδού Πανεπιστημίου (φωτορεαλιστική απόδοση γενικής διάταξης)
• Αειφόρος διαχείριση νερών μέσω της αξιοποίησης ομβρίων για την άρδευση του πρασίνου.
• Σημειώνεται ότι το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 78,5 εκατ. ευρώ, μετά και την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων, βρίσκεται πλέον σε φάση ωρίμασης.
Εντωμεταξύ, από την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου έως και τις 10 Μαρτίου οι πολίτες μπορούν να δουν τη φωτορεαλιστική απεικόνιση από την ανάπλαση της Πανεπιστημίου, σε έκθεση της Στοάς Αρσακείου, όπου παρουσιαστούν οι οριστικές μελέτες του έργου Rethink Athens.

Τα 19 ειδικά διαμορφωμένα καταστήματα της Στοάς Αρσακείου έχουν μετατραπεί σε χώρους έκθεσης, μελέτης και εκδηλώσεων. Μέσα από 42 ειδικά τεύχη, 12 video walls, ενημερωτικά έντυπα, ακριβείς φωτοαπεικονίσεις και αναρτημένα αρχιτεκτονικά σχέδια, η Έκθεση «Rethink Athens: Η Αθήνα στο κέντρο» θα δώσει την ευκαιρία στον επισκέπτη να ξεναγηθεί στο μέλλον της πόλης.

Tι κάνουμε σε ένα εγκεφαλικό.............................. Τώρα, οι γιατροί λένε οτι ένας θεατής μπορεί να αναγνωρίσει ένα εγκεφαλικό επεισόδιο, θέτοντας σε αυτόν(ην) τρία απλά ερωτήματα....... Ζητήστε από το άτομο να χαμογελάσει......... Ζητήστε από το άτομο να μιλήσει λέγοντας μία απλή φράση, (πχ.σήμερα είναι μία ηλιόλουστη μέρα............... Ζητήστε από αυτόν(ην) να σηκώσει τα χέρια του,,,,,,,,,,,,,,,,,,.Αν αυτός ή αυτή έχει πρόβλημα με κάποια από αυτά τα καθήκοντα, καλέστε τον αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης αμέσως και περιγράψτε τα συμπτώματα του ιΈνα άλλο «σημείο» από εγκεφαλικό επεισόδιο είναι το εξής: Ζητήστε από το άτομο να «βγάλει» έξω τη γλώσσα του .. Αν η γλώσσα είναι «στραβά», αν πηγαίνει δηλαδή στην μία ή την άλλη πλευρά, είναι επίσης μια ένδειξη εγκεφαλικού επεισοδίου.:

 Σε αξονική τομογραφία διακρίνεται ισχαιμικό επεισόδιο στο δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου.
Απειλή τα εγκεφαλικά και για τους νέους!

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Mέσα σου υπάρχει μία θεμελιώδης ανάγκη, να χαίρεσαι, να απολαμβάνεις τη ζωή σου στο έπακρο. Εκπλήρωσέ την.



Η επιδίωξη της ειρήνης και της πληρότητας είναι μια έμφυτη και πρωταρχική ανάγκη που απασχολεί τον άνθρωπο για αιώνες και έχει εκφραστεί με αμέτρητους τρόπους στην ιστορία του.
 Το μήνυμα του Πρεμ Ράβατ, που αναφέρεται στη δυνατότητα που έχει ο καθένας να συναντήσει την ευτυχία μέσα στον ίδιο του τον εαυτό, ανεξάρτητα από τις περιστάσεις της ζωής του.
Η ανακάλυψη της ειρήνης είναι προσωπική ευθύνη του κάθε ανθρώπου. Και όταν ζούμε σε ειρήνη με τον εαυτό μας, τότε μπορούμε να ζούμε σε ειρήνη και με τους γύρω μας.

O ξενόφερτος άγιος άρχισε να μπαίνει στη ζωή των Ελλήνων και η ημέρα αυτή να καθιερώνεται και στη χώρα μας ως η ημέρα των ερωτευμένων στα τέλη της δεκαετίας του ‘70 με πρωτοβουλία των ανθοπωλών. Η Ορθόδοξη Εκκλησία έχει τους δικούς της Αγίους του έρωτα. Μπορεί η Καθολική Εκκλησία και επιχειρηματικά συμφέροντα να επέβαλαν τον Άγιο Βαλεντίνο, αλλά στις 13 Φεβρουαρίου τιμάται η μνήμη των Αγίων Αποστόλων Ακύλα και Πρισκίλλης, που θεωρούνται προστάτες των ερωτευμένων, ενώ υπάρχει και ο Άγιος Υάκινθος για τους ερωτευμένους του καλοκαιριού.Τόσα χρόνια κανένας κληρικός δεν είχε ασχοληθεί με τον άγιο του έρωτα. Όμως ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, σε μια προσπάθεια να τραβήξει την προσοχή των νέων προς την ορθόδοξη πίστη, πρότεινε στους ερωτευμένους να γιορτάζουν την αγάπη τους την προηγουμένη του ''Αγίου'' Βαλεντίνου, δηλαδή στις 13 Φεβρουαρίου, που η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμά τη μνήμη των Αγίων Ακύλα και Πρισκίλλης. Ο Ακύλας και η αγαπημένη του Πρίσκιλλα ήταν σκηνοποιοί και ασπάστηκαν το χριστιανισμό κατά πάσα πιθανότατα όταν κατέφυγαν από τη Ρώμη στην Κόρινθο τον 1ο αιώνα μ.Χ. για ν' αποφύγουν τους διωγμούς του αυτοκράτορα Κλαύδιου. Εκεί γνώρισαν τον Απόστολο Παύλο, ο οποίος μάλιστα τους μνημονεύει σε τρεις επιστολές του, και τον ακολούθησαν στην Εφεσο ως συνοδοί..


                                                     
Απόστολοι Ακύλας και Πρίσκιλλα..

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Αυτοί είναι οι βουλευτές που έβγαλαν τα λεφτά τους στο εξωτερικό---------------------------------- Η ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών έχει ως εξής: Σε πρώτο έλεγχο με την αρχική λίστα με την οποία είχαν ζητηθεί στοιχεία δικαιολόγησης των εμβασμάτων (24.710 περιπτώσεις) βρέθηκαν 3 βουλευτές και συγκεκριμένα οι κ. κ. Καπερνάρος, Κικίλιας και Ρεπούση καθώς και οι σύζυγοι των βουλευτών Σηφουνάκη και Καπερνάρου.Οποιαδήποτε άλλα ονόματα έχουν ακουστεί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.Η ΓΓΔΕ ελέγχει κατά πόσο τα ποσά καλύπτονται από τις φορολογικές δηλώσεις των φορολογουμένων και δεν έχει στοιχεία ή την αρμοδιότητα για έλεγχο πόθεν έσχες. Συνεπώς, και ως προς αυτό το σκέλος, τα δημοσιεύματα είναι ανακριβή.Η διαδικασία ελέγχου κάποιων εξ αυτών των υποθέσεων είναι σε εξέλιξη και η υπόθεση του κ. Κικίλια είναι στις 531 στοχευμένες υποθέσεις.Ο κ. Κικίλιας προσκόμισε κατόπιν της σχετικής πρόσκλησης στις 15/4/2013 στην αρμόδια ΔΟΥ Γλυφάδας, πλήρη στοιχεία δικαιολόγησης. Τα στοιχεία αυτά ελέγχονται με την τωρινή διαδικασίαΗ ολοκλήρωση των ελέγχων θα γίνει το συντομότερο δυνατό, ώστε να μην υπάρχει καμία δυνατότητα παρερμηνείας. Υπενθυμίζουμε, όμως, ότι πριν την ολοκλήρωση του ελέγχου είναι λάθος να θεωρηθεί πως υπάρχει παραβατική συμπεριφορά. Προς τούτο, θυμίζουμε ότι στις 44 υποθέσεις που πρόσφατα ελέγχθηκαν μόνο οι 12 (27%) κατέδειξαν αποκρυβέντα εισοδήματα. Η πλειοψηφία, συνεπώς, παρείχε πλήρη δικαιολόγηση των ποσών των εμβασμάτων.



Εφάπαξ «μαμούθ» έως €200.000 για εργαζόμενους ΟΠΕΚαι φοροδιαφυγή και αρπαγή δημοσίου χρήματος κρύβουν τα περίφημα DAF δηλαδή τα ομαδικά ασφαλιστήρια συμβόλαια καθορισμένων παροχών.

Tην περίπτωση του ΟΠΕ (Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγών) που έφερε στο φως ο κ. Μηταράκης είναι σαφές ότι πρώτον το κράτος χρηματοδοτεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα καθώς ο επενδυτικός λογαριασμός δεν έχει χρήματα όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο Υπουργός ο οποίος ζήτησε και από το ΥΠΟΙΚ να του δώσει στοιχεία για το αν φορολογήθηκαν αυτού του είδους τα έξτρα εφάπαξ που έφτασαν και τα 200.000 Ευρώ. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν έχει καταβληθεί κανένας φόρος και τώρα καλείται η γραφειοκρατία του ΥΠΟΙΚ να εξηγήσει γιατί αυτό συνέβαινε επί πολλά πολλά έτη.

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διεξάγει έρευνα για τα φαινόμενα σεξουαλικής θυματοποίησης των Ελλήνων δημοσιογράφων στους χώρους εργασίας.
Όσοι δημοσιογράφοι έχουν πέσει θύματα σεξουαλικής βίας και παρενόχλησης στον χώρο εργασίας καλούνται να λάβουν μέρος σε αυτή την έρευνα. Η εμπειρία τους θα βοηθήσει στην ανάπτυξη μεθόδων και πρακτικών για την αντιμετώπιση παρόμοιων περιστατικών.
Οι δημοσιογράφοι που θα δεχτούν να συμμετάσχουν στην έρευνα, θα λάβουν μέρος σε μια συνέντευξη βάθους διάρκειας περίπου μιας ώρας. Η συμμετοχή στην έρευνα είναι εθελοντική. Οι συνεντεύξεις είναι απόλυτα εμπιστευτικές. Προσωπικά στοιχεία δεν θα συλλεγούν κατά την διάρκεια της συνέντευξης.
Εάν ενδιαφέρεστε να συμμετάσχετε στην έρευνα ή έχετε οποιαδήποτε σχετική απορία, παρακαλώ επικοινωνήστε:
με τον Σπύρο Κοδέλλα, Ph.D., στα τηλέφωνα: 6976736207, 2103689451 ή στο skodell@media.uoa.gr
Ιστοσελίδα: http://www.media.uoa.gr/institute/journalism/

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

http://www.espressonews.gr/sites/default/files/logo_

Ο Ελληνας παπαράτσι που ήταν η «σκιά» των stars!


Για να τη «στήσει» στον Ωνάση έδωσε όλες τις οικονομίες του αγοράζοντας    έναν    πανάκριβο     τηλεφακό    τον   μοναδικό    την   εποχή  εκείνη.   Για να απαθανατίσει την Κάλλας, την έβαλε μέχρι και να μπει με τα ρούχα μέσα στη θάλασσα. Με την Αλίκη τα πράγματα ήταν διαφορετικά: η σχέση τους άρχισε όταν του πέταξε   την τσάντα της  για να μην τη φωτογραφίσει και κατέληξε με ατελείωτες φιλικές συζητήσεις και αποκλειστικές λήψεις στο εξοχικό της στον Θεολόγο, όπου συχνά ήταν επίτιμος φιλοξενούμενος. Κάπως έτσι ο Δημήτρης Αλεξιάδης, ο πρώτος Ελληνας παπαράτσι, έζησε με μοναδικό τρόπο την αίγλη μιας μοναδικής εποχής.

Ο «τελευταίος των Μοϊκανών» της γενιάς του, που απαθανάτισε μέσα από τον φακό του πολιτικούς, διασημότητες, μοντέλα, ηθοποιούς και υπέρλαμπρους σταρ, μας υποδέχτηκε στον χώρο του, μια «μηχανή του χρόνου» που σε ταξιδεύει ανά τις δεκαετίες, μέσα από αμέτρητες φωτογραφίες και τα κολάζ με ένα μέρος από τα χιλιάδες εξώφυλλα που έχει κάνει για ιστορικά περιοδικά, όπως τα «Ρομάντσο», «Ντομινό» και «Θησαυρός», έως και τα πιο σύγχρονα. Τα μάτια «σκαλώνουν» στους τοίχους, καθώς αναγνωρίζουν την Τζάκι, τη Μαρία Κάλλας, τον Δημήτρη Χορν, την Αλίκη Βουγιουκλάκη και ξένους αστέρες που ο επίμονος παπαράτσι αποφάσισε να γίνει η «σκιά» τους. Στον απέναντι τοίχο φιγουράρουν ντοκουμέντα από σημαντικά γεγονότα: η τελευταία εκτέλεση στην Ελλάδα, οι συγκλονιστικές στιγμές από το Πολυτεχνείο, τα σημαντικά ταξίδια του Κωνσταντίνου Καραμανλή, οι βόλτες του Ωνάση και του γιου του Αλέξανδρου στην Ελλάδα...

Στην πραγματικότητα, το μέγεθος του Δημήτρη Αλεξιάδη ορίζεται τόσο από την ποιότητα όσο και από την ποσότητα. Το πλούσιο αρχείο του αριθμεί πάνω από 7.500 φακέλους με αντίστοιχο αριθμό ξεχωριστών θεμάτων, που σχεδιάζει κάποια στιγμή να τα εκθέσει. Μεγάλη και ενδιαφέρουσα ιστορία έχουν και οι φωτογραφικές μηχανές του, πολλές από αυτές οικογενειακά κειμήλια, καθώς πέρασαν από τον παππού του στον πατέρα του και έπειτα σε εκείνον.

Ξεκινώντας το 1965, ο νεαρός τότε Δημήτρης ήξερε ακριβώς τι ήθελε να κάνει. Χρειάστηκε να περάσει ένας χρόνος όμως για να το πετύχει, καθώς το 1966 άρχισε να συνεργάζεται με την εφημερίδα «Βραδυνή», έως και το 1973 που την έκλεισε η χούντα. Κάπως έτσι πήρε την απόφαση να κάνει ακόμη ένα βήμα στην καριέρα του δημιουργώντας το πρώτο γραφείο, στούντιο και πρακτορείο. Ο δρόμος προς τη δόξα δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα, εννοείται. Επτά φορές τον συνέλαβαν επί δικτατορίας, ενώ του είχε απαγορευτεί και η έξοδος από τη χώρα. Τίποτε όμως δεν μπορούσε να ανακόψει την πορεία του. Και τίποτε δεν μπόρεσε να τον εμποδίσει να συνεργαστεί τελικά με μεγάλους τίτλους περιοδικών και εκτός των συνόρων, όπως τα γερμανικά «Bunte» και «Spiegel», αλλά και μεγάλα ιταλικά περιοδικά, κάνοντας τελικά πάνω από 1.000.000 εξώφυλλα και φωτογραφίζοντας τα μεγαλύτερα ονόματα της showbiz.

«Εχω φωτογραφίσει σχεδόν όλους τους τραγουδιστές και τους ηθοποιούς από τη δεκαετία του '70 μέχρι σήμερα» λέει στην «Espresso της Κυριακής» και προσθέτει ότι είναι τόσα πολλά τα ονόματα, που δεν ξέρει ποιο να πρωτοπεί. Τον ρωτάμε λοιπόν ποιοι του έκαναν τη μεγαλύτερη εντύπωση. «Η Μελίνα Μερκούρη ήταν από τις γυναίκες που μου είχε να κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση. Είχε έρθει πιο νωρίς από το ραντεβού που είχαμε δώσει και -παρά τη φήμη και τη δημοσιότητα που είχε- περίμενε υπομονετικά να έρθει η σειρά της για να φωτογραφηθεί. Χωρίς ίχνος βεντετισμού, χωρίς σταριλίκι. Με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, πάλι, μια άλλη ξεχωριστή γυναίκα, η γνωριμία μας ξεκίνησε εντελώς αρνητικά. Με έναν τσακωμό που είχε αποτέλεσμα να μου πετάξει μέχρι και... την τσάντα της για να μην τη φωτογραφίσω! Η συνέχεια βέβαια ήταν διαφορετική, αφού με την πάροδο των ετών γίναμε φίλοι και δεν ήταν λίγες οι φορές που με φιλοξένησε στον Θεολόγο».

Ο φακός του Δημήτρη Αλεξιάδη δεν είδε φυσικά μόνο σταρ και πρωταγωνιστές. Αιχμαλώτισε και τα μεγαλύτερα ιστορικά ντοκουμέντα της νεότερης περιόδου. Ανάμεσα σε αυτά τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, τα ταξίδια του Κωνσταντίνου Καραμανλή στο εξωτερικό για να μας βάλει στην ΕΟΚ, αλλά και η τελευταία εκτέλεση διά τυφεκισμού. «Είναι από τις στιγμές που δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ. Μπορώ να το χαρακτηρίσω το κορυφαίο γεγονός μέσα από τη δουλειά μου ή τουλάχιστον το γεγονός που με συγκλόνισε περισσότερο. Τα τράβηξα όλα καρέ καρέ. Το τελευταίο τσιγάρο, πώς το έσβηνε έπειτα από κάθε τζούρα και του το άναβαν πάλι- για να κρατήσει περισσότερο».

Είναι φανερό ότι η φωτογραφία για τον Δημήτρη Αλεξιάδη είναι μεράκι. Και τώρα που είναι συνταξιούχος της Ενωσης Φωτορεπόρτερ συνεχίζει να καλύπτει θέματα, τα οποία ανεβάζει στο προσωπικό του blog (genesisphotopress), ενώ τον υπόλοιπο ελεύθερο χρόνο του τον περνάει ψηφιοποιώντας το αρχείο του και συναντώντας φίλους από τα παλιά, ανάμεσά τους τον Φαίδωνα Γεωργίτση και τον Γιάννη Πουλόπουλο. «Τώρα βγαίνω στους δρόμους και κάνω ρεπορτάζ, και θυμάμαι το ξεκίνημά μου. Οπως ξεκίνησα έτσι θέλω να τελειώσω. Δεν θέλω να πεθάνω στα καφενεία, αλλά στους δρόμους».

Ο Δημήτρης Αλεξιάδης μιλά με νοσταλγία για το κεφάλαιο Ωνάσης στην ζωή του. «Για χάρη του Ωνάση αγόρασα τότε τη NIKON F, η οποία είχε έναν ειδικό φακό ζουμ, τον μεγαλύτερο για εκείνη την εποχή, και είναι ο μοναδικός που αγοράστηκε στην Ελλάδα. Εκανα αυτήν την πανάκριβη αγορά για να μπορώ να τραβάω λήψεις από τον Σκορπιό, όταν πλησιάζαμε με βάρκα ή τρεχαντηράκια τα οποία νοικιάζαμε, αφού ο παράδεισος του Ελληνα κροίσου φυλασσόταν στενά. Ο Αλέξανδρος, σε αντίθεση με τον πατέρα του, που πολλές φορές μας έβριζε τους φωτογράφους, ήταν πολύ ευγενής και η μόνη παρατήρηση που μου είχε κάνει ήταν να μην τον βγάζω με φλας, γιατί είχε ένα πρόβλημα στα μάτια και τον ενοχλούσε το φως. Από την Τζάκι Κένεντι Ωνάση αυτό που θυμάμαι ήταν το πόσο ευγενική και συνάμα τυπική ήταν. Θυμάμαι πως περπατούσε με τα παιδιά της στη Γλυφάδα και παρά τους σωματοφύλακες, τη φωτογράφισα, αν και είχα τον φόβο του τι θα συμβεί. Ευτυχώς δεν είχα επιπτώσεις.











Η Κλαούντια, η Μπε-Μπε, ο Χέφνερ και τα «κουνελάκια»

«Από τις πιο επεισοδιακές γνωριμίες μου ήταν με την Κλαούντια Καρντινάλε. Είχε έρθει στην Ελλάδα κι εγώ τη φωτογράφισα με τον συνοδό της, ενώ την ίδια στιγμή εκείνη είχε σχέση στην Ιταλία. Επειδή θα έμπαιναν οι φωτογραφίες της και στα ιταλικά περιοδικά έκλαιγε, μέχρι που τσακωθήκαμε. Τελικά, η αδελφή της έπαιξε τον ρόλο του πυροσβέστη και τα βρήκαμε!

Από τσακωμούς, άλλο τίποτα! Η Μπριζίτ Μπαρντό δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση του κανόνα. Επισκέφτηκε την Ελλάδα με τον Ρίτζι, έναν Ευρωπαίο playboy της εποχής. Ενοχλήθηκε που τους φωτογράφισα και τελικά τσακώθηκα άγρια μαζί του. Δεν θα ξεχάσω το κυνηγητό με τον Τόνι Κέρτις στον “Αστέρα της Βουλιαγμένης”. Ετρεχε από διάδρομο σε διάδρομο για να με αποφύγει.

Ενώ ο Ζαν Πολ Μπελμοντό, άλλος άνθρωπος. Αν και στην αρχή με απέφευγε, αφού είδε ότι είχα γίνει η σκιά του και δεν μπορούσε να ξεφύγει, ζήτησε να με γνωρίσει! Και ήταν η πρώτη φορά που δέχτηκε να φωτογραφηθεί με την τότε σύντροφό του Ούρσουλα Αντρες, μια φωτογραφία που μου ζητούσαν επίμονα τα ξένα περιοδικά. Ο Γουόρεν Μπίτι, από την άλλη, με είχε απειλήσει, πετώντας μου μέχρι και πετσέτα για να σταματήσω, αλλά τελικά τον φωτογράφισα. Εκείνο που θυμάμαι πολύ έντονα είναι πως όταν είχε έρθει η Σοράγια, μετά τον χωρισμό της από τον Σάχη, στον “Αστέρα” για να τη φωτογραφίσω είχαμε επίσης κυνηγητό: εκείνη με Λαμποργκίνι κι εγώ με ένα 600αρακι Fiat! Τα καλύτερα, πάντως, έχω να τα θυμηθώ από τον Χιου Χεφνερ. Είχε έρθει με το learjet στο Ελληνικό και με τα “κουνελάκια” του βγήκαμε στη νυχτερινή Αθήνα για να διασκεδάσουμε».

Ο Δημήτρης Αλεξιάδης γυρνώντας πίσω την μηχανή του χρόνου θυμάται την γνωριμία του με την ντίβα της όπερας την Μαρία Κάλλας. «Η Μαρία Κάλλας, ήταν μια ξεχωριστή στόφα ανθρώπου.

Οταν χώρισε από τον Ωνάση είχε πάει με τον εφοπλιστή Εμπειρίκο στο ιδιωτικό του νησί, στους Πεταλιούς. Αν και στην αρχή είχα κάποια προβλήματα με την ασφάλεια, η ντίβα της όπερας όταν άκουσε τους διαπληκτισμούς μου με τους φρουρούς δεν φέρθηκε καθόλου σαν ντίβα. Ηρθε κοντά μας και ζήτησε να μάθει τι συνέβη. Επειτα έδωσε εντολή μιλώντας με έντονο ύφος στους άντρες της φρουράς και πέρασα στο νησί. Και εκεί το όνειρο έγινε πραγματικότητα: δέχτηκε να τη φωτογραφίσω όπως εγώ ήθελα, ακόμη και μέσα στη θάλασσα».