1 4 5 blog / Genesis Photo PressGenesis

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ: ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ "ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΙ" ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ

Αρκετές φορές όταν ξυπνώ προτιμώ να βλέπω-ακούω κανάλι της ΕΡΤ. Εκνευρίζομαι λιγότερο, αν μου τύχει ν' ακούσω -αφυδατωμένες- ειδήσεις εν συντομία, προσκείμενες όμως στο κυβερνόν κόμμα, αυτό τους έλειπε να μεταδώσουν αντικυβερνητικές. Μη μου πείτε ότι το ίδιο δε συνέβαινε και στο παρελθόν... Φτύνω όταν κοντράρονται βουλευτές του κυρίαρχου δίδυμου (σ' οποιοδήποτε κανάλι, κρατικό ή ιδιωτικό)... Θεέ μου, τα ίδια και τα ίδια λένε, σε γλώσσα τυποποιημένη και με ύφος που συνήθως μ' εξοργίζει. Ακόμη και κάποιοι συνδικαλιστές ή επιστήμονες λένε την μονόπλευρη "άποψή" τους και δεν με πείθουν τελικά. Τους βρίσκω, όλους αυτούς, λίγους ή υπερβολικούς ακόμη και γελοίους καμιά φορά... Έλα όμως που και οι παρουσιαστές "παίζουν προσωπικ παιχνίδι" (να χρησιμοποιήσω έκφραση που την έμαθα από την τηλεόραση-ραδιόφωνο -ιδιωτικό/κρατικό!) Το θυμήθηκα π.χ. όταν η κυρία Κατσίμη, ένα πρωϊνό, προ ημερών, με έβγαλε από τα ρούχα μου, όταν έριξε μια φράση ρουκέτα -ζήτησε απολύσεις; Καλά άκουσα; Με την ευκαιρία : Σκέπτομαι, για τους παρουσιαστές/ες, ιδιαίτερα : Που σπούδασαν δημοσιογραφία, από ποιους δασκάλους ; Που έμαθαν να ευλογούν και με απαράδεκτο τρόπο να υπηρετούν τις επιθυμίες του ιδιοκτήτη του Μέσου;  Σε τι σπίτι μεγάλωσαν και δεν έμαθαν τρόπους ; Γιατί κατάργησαν -στην πλειοψηφία τους- τους κανόνες Δεοντολογίας ; Γιατί φέρνουν στα μέτρα της αμορφωσιάς τα πάντα ; Μήπως "δεν έμαθαν τίποτε" στο σχολείο που φοίτησαν; Μήπως φορμάρισαν το στιλ τους αντιγράφοντας άλλους; Αυτά που λένε τα πιστεύουν; Ή, όταν βγαίνουν από  το στούντιο κάνουν κι αυτοί κωλοτούμπα και ηρεμούν ψυχολογικά ; Μπα, δεν μπορεί, "το μάθημα" λένε ενώπιον του κοινού, που αντέχει και τους παρακολουθεί. Οι δημοσιογράφοι. Που μιλούν και σφάζονται για όλους τους άλλους εκτός από τους εργαζόμενους στα Μέσα... Που περιμένουν να τους ελεήσει με ψιχία ο Τσίπρας-Κατρούγκαλος-Πετρόπουλος και κοιμούνται όταν τ' αφεντικά απολύουν σωρηδόν, αλλάζουν όρους εργασίας και συνεργασίας στον χείριστο βαθμό, δεν τους πληρώνουν για μήνες ολόκληρους... Τι να πρωτογράψω, γαμώτο ; Σήμερα όλο το λειτουργικό σκηνικό στον Τύπο μονοπωλείται από τους ιδιοκτήτες για τις γ....ς άδειες. Όλο το άλλο οικοδόμημα βρίσκεται ενημερωτικά στο σκοτάδι. Και ο Έλληνας μουρμουράει για την κατάντια του, τη φτώχια του... στο σπιτάκι του, μπροστά στην τιβί παρακολουθώντας κουτσομπολιά, χιλιοπαιγμένες σειρές και μαγειρικές. Τιτιβίσματα, δηλαδή, μέχρι που να βγει η ψυχή.


Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ, ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ

Όταν άνθρωποι   μπορούν μόνο να καταστρέφουν      δεν πρέπει να απορούμε για το τι συμβαίνει στη χώρα μας  όπου η παραβατικότητα δεν τιμωρείται αλλά ενίοτε επιβραβεύεται.

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ...

   Η "ΠΕΡΙΕΡΓΗ" ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥΣ                                                               Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΛΕΞΙΑΔΗ                                                                                                                                                          




 Είπαμε ανακουφισμένοι : Έστω και καθυστερημένα,  αποφάσισαν οι κρατούντες να εορτάσουν την Ημέρα της Απελευθέρωσης των Αθηνών από τους δυνάστες κατακτητές Γερμανούς, στις 12 Οκτωβρίου 1944 ! Επιτέλους, σκεφτήκαμε, δεν πρέπει να τιμούμε ΜΟΝΟ τη νικηφόρα αντίσταση  την 28η Οκτωβρίου 1940 στους κοκορόφτερους Ιταλούς  (και οι δύο εισβολείς σημερινοί "σύμμαχοί" μας). Γι' αυτό έτρεξα να φωτογραφίσω και την κατάθεση στεφάνων από την  ΠΕΑΕΑ της Εθνικής Αντίστασης και του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδoς στον Άγνωστο Στρατιώτη, στο Σύνταγμα. Προσήλθαν αγέρωχοι και περήφανοι για τον τότε Αγώνα τους, κατέθεσαν και απήλθαν έχοντας στην καρδιά τους τις μνήμες από τα νιάτα τους... Και ΜΕΤΑ : Ήρθαν οι κυβερνητικοί παράγοντες, να καταθέσουν. Αλλά... κάποιοι φρόντισαν ν' αποσύρουν  τα προηγούμενα στεφάνια. Στενοχωρήθηκα. Σήκωσα τη μηχανή μου κι αποτύπωσα τη σκηνή. Τι μου έλεγε εκείνη τη στιγμή αυτό που έβλεπα; Δυσκολεύονται αυτοί που κυβερνούν, να ξεφύγουν από τον Διχασμό, τι να φοβούνται άραγε; Δεν είναι αριστεροί - έστω και σε εισαγωγικά - και οι άλλοι που κατέθεσαν κομμουνιστές ; ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ; Ποιους;..  

ΝΑΝΤΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ : Η ΝΤΙΒΑ ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ


του Χρήστου Γιαννακόπουλου



Η Φωνή που μάγευε για δεκαετίες τους θαυμαστές της, η Νάντια Κωνσταντοπούλου, η Ωραία της πίστας, η ιδανική ερμηνεύτρια των τραγουδιών του Μεγάλου Συνθέτη Τάκη Μωράκη (και του Μίμη Πλέσα και του Κώστα Χατζή και του Χατζηαποστόλου κ.ά.) κηδεύτηκε εν μέσω συγγενών, φίλων και ...μόνο καλλιτεχνών του χθες (έλαμψαν δια της απουσίας τους οι σημερινού φιρμάτοι του πενταγράμμου, ντροπή...) Το μαρτυρούν οι φωτογραφίες του Αλεξιάδη. Έμειναν βέβαια οι αξεπέραστες ερμηνείες της, η ανάμνησή μας από τις εμφανίσεις της σε κέντρα πολιτισμένα όπου απολάμβανες τον ωραίο το σωστό μουσικό ήχο, τα βραβεία που κέρδισε με το σπαθί της σε ξένα Φεστιβάλ αλλά και της Θεσσαλονίκης, οι στίχοι της, το συνολικό ρεπερτόριό της που εκτείνονταν σε παγκόσμια μουσικά ακούσματα, οι 80 συναυλίες στην Σοβιετική Ένωση, και ο γιος τους ο Πρίαμος Μωράκης.Οι τελευταίες εμφανίσεις της έγιναν στο Χίλτον και το Ακροπόλ Παλάς - το 1987 και το 1988-'89 αντίστοιχα. Θα τη θυμάμαι όπως την είδα από κοντά : Σε κέντρο στην Πλάκα και το σπίτι τους. Ευγενείς, προσηνείς, Άνθρωποι με κεφαλαίο.   

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Για τα 72 χρόνια από την απελευθέρωση των Αθηνών από τους Γερμανούς με Κατάθεση Στεφάνων στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη από τις Εφεδροπολεμιστικές και Αντιστασιακές Οργανώσεις ΠΕΚΑΜ-ΠΕΑΕΑ-ΔΣΕ-ΠΕΑΦΕ







ΚΗΔΕΥΤΗΚΕ ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΟΔΥΝΗΣ ΑΠΟ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟ Α’ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ Η ΝΑΝΤΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

 Μεγάλη συγκίνηση, πολλές μνήμες. Στιγμές από το τελευταίο αντίο στην αξέχαστης Νάντιας  

 ΖΩΖΩ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ
 ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΤΖΑΣ-ΓΙΟΒΑΝΝΑ-ΑΝΤΖΕΛΑ ΖΗΛΙΑ-ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΡΧΟΝΤΙΔΗΣ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΕΚΑΣ-ΑΘΗΝΑ ΔΟΜΠΡΟΥ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΔΩΣΙΑΔΗΣ-ΔΑΚΗΣ

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΗΔΕΙΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΡΟΥΜΠΟΥ

Στο Α’ Νεκροταφείο για να την αποχαιρετήσουν πήγαν οι: Γιώργος Βότσης,   Γιώργος Μιχαλακόπουλος, Ντίνα Κώνστα,  Κώστας Αρζόγλου, Μενέλαος Κυρλίδης, Φαίδων Γεωργίτσης, Ιάσονας Τριανταφυλλίδης, Ιωάννα Καρυστιάνη, , ,Νίκος Καβουκίδης, Βάνα Πεφάνη, Δώρα Χρυσικού, Γιάννης Ευαγγελίδης, Θεοδώρα Σιάρκου, Τζένη Ζαχαροπούλου, Γιώργος Κοτανίδης . Σπύρος Μπιμπίλας

Η εγγονή της Σοφία της έγραψε το τελευταίο αντίο

                  Ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος & ο Γιώργος Βοτσης αποχαιρέτησαν με λυγμούς την Σοφία
                                            Κώστας Αρζόγλου         Γιώργος Βότσης, Ντίνα Κώνστα

                                Οι οικογένεια

Νίκος Καβουκίδης με την  κόρη του Μαρία 
Μενέλαος Κυρλίδης με την κόρη του Κατερίνα                     Νίκος Γουδέβενος
Το τελευταίο  ''αντίο''  από τον Νίκος Καβουκίδης με την  κόρη του Μαρία 

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΛΙΒΑΔΑΣ - ΣΜΑΡΟΥΛΑ ΓΙΟΥΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΚ ! Ο ΘΡΥΛΟΣ ΚΑΙ ...ΤΟ ΤΕΛΟΣ





Από τότε που γνώρισα το Δημήτρη  Αλεξιάδη κατάλαβα το φιλικό του σύνδεσμο με τον Βαγγέλη Λιβαδά, τον κορυφαίο θεατρικό παραγωγό, ο οποίος σημάδεψε το χώρο με τις ιδέες του, την παράφορη τόλμη του για άλματα, μαζί με την πανέμορφη μεγάλη πρωταγωνίστρια της Τέχνης Σμαρούλα Γιούλη. Του είχαν εμπιστοσύνη στη φωτογραφική μαεστρία του και το χαρακτήρα του. Ήταν δεμένοι συνεργάτες στις φωτογραφίσεις των καλλιτεχνών και την εμφάνισή τους σε καλλιτεχνικές συνθέσεις που προβάλλονταν στη μαρκίζα. Γιατί κάνω αυτή την εισαγωγή: Το ΠΑΡΚ, το θέατρο σταθμός στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, έχει μείνει φάντασμα, από το 2012, όταν παραδόθηκε σα χώρος στους ιδιοκτήτες από το γιο του Βαγγέλη, τον Πάνο (κράτησε το ΑΜΙΡΑΛ). Φάντασμα, όπου τα ίχνη των καλλιτεχνών που δημιούργησαν εκεί "μιλάνε ακόμη" -για όσους είναι ευαίσθητοι... Ο Δημήτρης, λοιπόν, βλέποντας τα υπολείμματα του θεάτρου θρύλος το επισκέφτηκε και το φωτογράφησε, σίγουρα μ' ένα λυγμό να του βγαίνει... Και ελάχιστη ιστορία: Ο "Βαγγέλας" -χαϊδευτικό του Βαγγέλη, πήρε στα χέρια του το θέατρο το 1970. Προηγουμένως το είχε από το '60 ο Θεόδωρος Κρίτας.... Ιστορική παράσταση που σημάδεψε το ΠΑΡΚ ήταν η Όμορφη Πόλη με τα τραγούδια του Μίκη !  Και το μπαμ του Λιβαδά έγινε με τον Τρελό του Λούνα Παρκ του Γιώργου Λαζαρίδη με το Θανάση Βέγγο και τη Σμαρούλα Γιούλη. Τι να πρωτογράψουμε; Ανέβηκαν ιστορικές παραστάσεις επιθεώρησης, μιούζικαλ, μπουλβάρ, αναδείχτηκαν δεκάδες νέοι ηθοποιοί, πρωταγωνιστές που σήμερα λάμπουν, όλα με τη σφραγίδα του αξέχαστου ζευγαριού. Τώρα κοιτάξτε προσεκτικά τις φωτογραφίες του Αλεξιάδη -δίνουν το βάθος της ιστορίας.-
Ανδρέας Γιαννακόπουλος  





Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

ΓΚΡΙΝ ΠΑΡΚ. ΌΤΑΝ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ


Tου Δημήτρη Αλεξιάδη
Αρχή Πεδίου του Άρεως, επί της οδού Μαυρομματαίων βρισκόταν το ιστορικό Γκριν Παρκ, που άνοιξε το 1936 (ή το '35 ; ) ...και πέρασαν 8 χρόνια από τότε που έκλεισε και το τελευταίο ίχνος του (2008). Στα χρόνια που πέρασαν, από τη διάλυσή του μαζί με το θέατρο ΑΛΙΚΗ, που πρωθύστερα το είχε ο Μάνος Κατράκης που το χρησιμοποίσε και η Ελεύθερη Σκηνή, επίσης  ήταν και το υπαίθριο θέατρο του Νίκου Χατζήσκου. Όταν λοιπόν περνάω από μπροστά του, ή προσπαθώ να το εξερευνήσω φωτογραφικά η μπόχα κι η ασχήμια από τις παρακαλλιτεχνικές παρεμβάσεις -μουτζούρες με απωθούν, με θλίβουν. Η κτηνωδία και η διαλυμένη ζωή των παρανομούντων θίγει μονίμως και βάναυσα τα πάντα στην περιοχή που θα 'πρεπε να είναι η βασική ανάσα της Πόλης των Αθηνών, όπως τότε που το Πεδίο του Άρεως ήταν κόσμημα άνοιγμα ζωής όλων των ηλικιών... Έτσι αποφάσισα να ανασύρω από το αρχείο μου μερικές από τις πιο κραυγαλέες φωτογραφίες - πιστοποίηση το εγκλήματος που οι αρμόδιοι: Περιφέρεια; Δήμος; υπουργείο; ...όλοι αυτοί; Όλοι τους συνυπεύθυνοι είναι για τη ζωγραφιά εγκλήματος που είμαστε αναγκασμένοι να αντικρίζουμε.







ΠΑΝΤΟΥ
 ΑΚΑΘΑΡΣΙΕΣ

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Ελληνοευρωπαϊκή ΑΜΚΕ


Στις 20/9/2016 στην Αθήνα, συναντήθηκαν πέντε φωτορεπόρτερ που έχουν γράψει  Ιστορία και έχουν δημιουργήσει από το 1950 ένα πολύ σημαντικό φωτογραφικό αρχείο που καταγράφει φωτογραφικά  την ιστορία της Ελλάδος. Ο Κύριος Καραμανώλης Βασίλειος, ο Κύριος Δημήτριος Αλεξιάδης, ο Κύριος Ιωάννης Βούτος , ο Κύριος Νικόλας Βούτος και ο Πρόεδρος της Εταιρείας Ελληνοευρωπαϊκή (ΑΜΚΕ) Κύριος Ιωάννης Στεργίου με την συνάντηση που έγινε για να συζητήσουν το πλαίσιο της συνέντευξης που προτίθενται να παραχωρήσουν στα Μ.Μ.Ε. και συμφώνησαν καταρχήν στην ανάγκη δημιουργίας φορέα για το φωτορεπορτάζ στην χώρα μας και θα ενημερώσουν περαιτέρω για τις ενέργειες τους το Υπουργείο Πολιτισμού και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην commission.



   

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΑΝ ΚΙ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ



Τακτοποιώντας το αρχείο μου ανακάλυψα μια σειρά φωτογραφιών. Αποτέλεσαν το ρεπορτάζ που έδωσα στο περιοδικό ΦΑΝΤΑΖΙΟ -ένα σοβαρό περιοδικό της τότε εποχής που είχε και τρέχοντα δημοσιογραφικά θέματα, τα οποία γίνονταν αντικείμενο συζητήσεως. Θέμα, το μίνι που εμφανιζόταν δειλά -σποραδικά-στους αθηναϊκούς δρόμους και σκανδάλιζε τη συντηρητική πλειοψηφία -οι σκεπτόμενοι προοδευτικά έπαιρναν σιγά σιγά θάρρος και το υποστήριζαν στις συντροφιές τους. Συνεργάτης μου στη φωτογράφιση μια γνωστή ηθοποιός, η Μαρίνα Παυλίδου, η οποία βάδιζε με το -σεμνότατο σήμερα- μίνι της και γυαλιά για να μην αναγνωρίζεται στους δρόμους της πρωτεύουσας (από Ομόνοια μέχρι Σύνταγμα, Ερμού κ.ά). Εγώ, από απόσταση τραβούσα στιγμιότυπα... Ε, λοιπόν, σχεδόν όλοι που πέρασαν δίπλα της έριξαν κι ένα βλέφαρο θαυμασμού ή έκπληξης στο επίμαχο σημείο (βλέπε βελάκια στις φωτο). Βλέπετε, η κοινωνία πριν 40 χρόνια είχε τη σκέψη της, στα γυναικεία θέματα, στο επίπεδο των αρχών του 20ου αιώνα ...και λίγο πιο πίσω.



Δημήτρης Αλεξιάδης, φωτορεπόρτερ (μέχρι το τέλος)    

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΙ ΓΑΛΑΖΙΟΙ ΦΥΛΑΡΧΟΙ, ΟΙ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΡΑΒΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ


Στιγμιότυπο που μιλάει μόνο του για τις σχέσεις Κώστα με Αντώνη. Λέτε να ΄ναι στιγμιαία η έκφρασή τους; Δε νομίζω. Ο ένας τα έχει πάρει στο κρανίο κι ο άλλος παριστάνει τον αδιάφορο ( τι μας κάνεις Αλεξιάδη με τις φωτογραφίες σου ). Απ' ότι διαβάζουμε ο καθένας τους τραβάει το δρόμο του και φυσικά τους ακολουθούν στρατηγοί και οπλίτες -φυσικά κάτι προσδοκούν όλοι αυτοί, όταν οι αρχηγοί έλθουν πάλι εν τη βασιλεία τους. Φύλαρχοι μέσα στο κόμμα "τους". Ο μεν ένας που όπως λέγεται έχει μια ειδική σχέση με τον σημερινό πρωθυπουργό τι μπορεί να προσδοκά; Συμμαχία όταν όλα γίνουν εντελώς τουρλομπούκι για να "σώσουν τη χώρα"; Με τον κυρ Κώστα π.χ. Πρόεδρο Δημοκρατίας και τον κυρ Αλέξη Πρωθυπουργό. Κι ο άλλος, ο κυρ Αντώνης, θ' αντέξει και πόσο θ' αντέξει χωρίς το θρόνο; Απλώς βουλευτής, σιωπηλός κι ασπρομάλλης πως θα περάσει τον υπόλοιπο βίο του, βλέποντας τον κυρ Κυριάκο να κάνει δηλώσεις και προπαντός να τραβάει το Κόμμα "τους" προς Κέντρο και λιγουλάκι δήθεν αριστερά; Θα κρεπάρει αν δεν πετύχει την επαναφορά του στην κορυφή... Τέλος, τι προσέχω: Όλοι τους είναι παιδιά Οικογενειών, Που "έχουν" λόγω μπαμπά, που καλοσπούδασαν (στο Αμέρικα οι 3), που ...δούλεψαν για το κέφι τους πριν αποκτήσουν έδρα, και συνήθισαν να νιώθουν τουλάχιστον Βαρώνοι της Πολιτικής. Αλήθεια, αγαπητέ αναγνώστη πως νιώθεις τα τελευταία χρόνια;  Χαιρετίσματα στην  οικογένεια                
Χρήστος Π-Γ

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΑΝΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ Η ΕΡΤ. ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ

Ανασκαλεύοντας το αρχείο μου βρήκα κι ένα απόκομμα με δημοσίευμα που στολίστηκε με μια φωτογραφία μου: Γράφει, "Συμβασιούχοι υπάλληλοι στη διαμαρτυρία τους" στο στούντιο της ΕΡΑ. Ποιο ήταν το θέμα στην πολύπαθη διαχρονικά ΕΡΤ; Τα λεφτά... Ο δημοσιογράφος Γιώργος Τζαβέλλας που διηύθυνε το κρατικό ραδιόφωνο τότε είχε στη διάθεσή του πλέον μόνο 500 χιλιάρικα για το χρόνο που θα έτρεχε, ενώ τον προηγούμενο είχαν ξοδευτεί 1,200 εκ. δρχ.! Γράφει, λοιπόν, ο συντάκτης της εφημερίδας στον τίτλο: ΔΗΜ. ΚΟΡΣΟΣ - Δεν περίμενα να βρω αυτή την κατάσταση. Ήταν μια φωνή κόσμιας διαμαρτυρίας. Τα τελευταία χρόνια η κατάσταση είχε αλλάξει, σε ραδιόφωνο και τηλεόραση... Έπεσε μαύρο, από νεοδημοκρατική κυβέρνηση, αλλά στήθηκε ένα υποκατάστατο με λιγότερους στη θέση της ΕΡΤ... Έγιναν συγκεντρώσεις, ακούστηκαν φλογεροί λόγοι, λειτούργησαν σταθμοί αντίστασης, μέχρι που ήρθαν "οι άλλοι". Είδαμε τι έκαναν. Ξαναέστησαν την παλιά, και διοικούν οι  δικοί τους! Ντουντούκα της κυβέρνησης η χτεσινή - ντουντούκα και η τωρινή... Μόνο η εισφορά που μας παίρνουν δεν καταργείται ποτέ. Κορόιδα είναι;



Δημήτρης Αλεξιάδης

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

ΒΛΑΚΕΙΑ Η ΘΡΑΣΟΣ;

Καθένας θεωρεί αυτονόητο ότι μπορεί να κάνει ό,τι του κατέβει.

Πάρκαρε επάνω στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Σύνταγμα της Ελλάδος ( 11/6/75) άρθρο 120-παρ.4


''Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
 ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΥΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ''

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Ο ΑΛΕΞΗΣ, Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ... ΤΟ ΓΕΛΙΟ, ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ

Αυτός ο "νέος" που από μικρούλης φοιτητής έδειχνε ότι έχει προσόντα να λέει άλλα σήμερα και τ' αντίθετα αύριο και παρόλα αυτά να επιπλέει -και να γελάει δημόσια σαρδόνια. ετοιμάζεται για την ομιλία του στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Τι θα εξαγγείλει; Μην σας προβληματίζει. Θα παραθέσει "επιτυχίες" σαν την επικίνδυνη φούσκα των αδειών τηλεόρασης, θα δικαιολογήσει το ψαλιδάκι στις επικουρικές, και για τις αρνητικές ανατροπές στην Παιδεία, θα υποσχεθεί ψιχία στους νέους αγρότες και κτηνοτρόφους παριστάνοντάς τα καρβέλια χορταστικά, θα κοκορευτεί ότι θα ...αντισταθεί στους δανειστές στην αξιολόγηση... Θα χορτάσουμε ΘΑ. Κι ο συνέταιρός του ο στρατάρχης Παναγιώτης (αυτός είναι ο πολύ γνήσιος λαϊκός δεξιός , τώρα πως τα βρήκε με τον "αριστερό" ΘΑλέξη χρειάζεται ειδική επιστημονική ανάλυση) ο Πάνος, λοιπόν, τον φτύνουν για τις ανακολουθίες του σε κεντρικά ζητήματα κι αυτός απλώς σκουπίζεται. Η καρέκλα βλέπετε είναι μεγάλη ιστορία... και η στολή, βεβαίως.