1 4 5 blog / Genesis Photo Press: Μαΐου 2015Genesis

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΙΓΜΕ: ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ


 

 Οι εργαζόμενοι του ΙΓΜΕ με ΟΜΟΦΩΝΗ απόφασητους, καταγγέλλουν την παρελκυστική πολιτική της Κυβέρνησης, στην ΕΠΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ του Ινστιτούτου και θεωρούν ότι οι συνεχείς νομικοτεχνικές εμπλοκές προκύπτουν από την πολιτική ολιγωρία της Κυβέρνησης. Από τις 4-2-15 ο Υπουργός ΠΑΠΕΝ με Δελτίο Τύπου δήλωσε την ανάγκη επανασύστασης του ΙΓΜΕ ως φορέα έρευνας του Ορυκτού Πλούτου, στα πλαίσια της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας. Έχουν περάσει 4 μήνες από την εξαγγελία του κ. Υπουργού και μετά και από συνεχείς κινητοποιήσεις των εργαζόμενων υπεγράφη Σχέδιο ΚΥΑ από τους Υπουργούς του ΠΑΠΕΝ κ. κ. Λαφαζάνη Π. και Τσιρώνη Ι. το οποίο  εδώ και 23 μέρες έχει αποσταλεί για συνυπογραφή στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών κ. Δ. Μάρδα. Αντί της ολοκλήρωσης της υπογραφής μάθαμε ότι έχει εμπλακεί και η Αν. Υπουργός Οικονομικών κ. Ν. Βαλαβάνη και μετά την ανταλλαγή υπηρεσιακών εγγράφων των υπηρεσιών των δύο Αν. Υπουργών πληροφορούμαστε ότι δεν έχει υπογραφεί ακόμη η ΚΥΑ με το επιχείρημα ότι απαιτούνται και πρόσθετες πληροφορίες των υπουργείων και εκπόνηση Επιχειρησιακού Σχεδίου των επανασυστηνόμενων φορέων (περιόδου 2016-2019). Παράλληλα γνωρίζουμε από το Ν. 4324/15 για την επανίδρυση της ΕΡΤ ότι η εκπόνηση Επιχειρησιακού Σχεδίου ανατίθεται στο νέο ΔΣ της ΕΡΤ και επόμενα δεν είναι προαπαιτούμενο. Δυστυχώς η λυσσαλέα αντίδραση των ντόπιων και ξένων εκπροσώπων της τρόϊκα τότε  (2011) και σήμερα (2015) των θεσμών, με στόχο το κλείσιμο του ΙΓΜΕ για τη διευκόλυνση του ξεπουλήματος  του Ορυκτού Πλούτου της Χώρας φαίνεται ότι καλά κρατεί. Κατόπιν αυτού τείνουμε να πιστέψουμε ότι υπάρχει εσκεμμένη κωλυσιεργία και αυτή έχει αφάνταστες συνέπειες στην λειτουργία του Ινστιτούτου που επί έξι μήνες δεν έχει Διοίκηση με σοβαρότατες επιπτώσεις  στην εκπόνηση του ερευνητικού του έργου του ΕΣΠΑ.

 

Οι εργαζόμενοι στο ΙΓΜΕ μετά από πέντε χρόνια σκληρών αγώνων δεν σκοπεύουν να παραιτηθούν και σκοπεύουν να κλιμακώσουν τους αγώνες τους.

 

Αν μέχρι αύριο Παρασκευή δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση από την πλευρά των Υπουργείων για την εξέλιξη του όλου θέματος, είμαστε υποχρεωμένοι στην Γ.Σ. του Συνδικάτου που θα πραγματοποιήσουμε να προτείνουμε για την επόμενη βδομάδα την οργάνωση συνέντευξης τύπου και αγωνιστικές κινητοποιήσεις διαφόρων μορφών. Εν αναμονή έγκαιρης και έγκυρης πληροφόρησης αύριο αντιπροσωπεία του Προεδρείου θα επιδιώξει συνάντηση με τους δύο Αν. Υπουργούς Οικονομικών.

 

 

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

 

Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΝΟΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ

Εις πείσμα της επικαιρότητας που μιλάει για πλήρη κατάρρευση των δημόσιων νοσοκομείων, κάτι το οποίο δεν αμφισβητείται, εμείς διαλέξαμε να σας δείξουμε την αναγέννηση του Ογκολογικού νοσοκομείου «Γεώργιος Γεννηματάς», παράρτημα του Αγίου Σάββα. Η ανακαίνιση έγινε με χορηγία της κας Μαριάννας Λάτση για να τιμηθεί η μνήμη του συντρόφου της ηθοποιού Νίκου Κούρκουλου που απεβίωσε από καρκίνο. Μακάρι η πρωτοβουλία αυτή να βρει και άλλους μιμητές…





               Εικόνα του παρελθόντος: ασθενείς όρθιοι, πολύωρες αναμονές στα σκαλοπάτια …

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Χρεοκοπούμε. Δε χρεοκοπούμε. Μας δίνουν ανάσα, μας κόβουν την ανάσα.

Τα διαθέσιμα στερεύουν αν και η κυβέρνηση επαναλαμβάνει ότι έχουν εξασφαλιστεί οι μισθοί και οι συντάξεις μέχρι το τέλος του μήνα, ενώ δεν ήταν τυχαίο το τηλεφώνημα μεταξύ του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα και του υπουργού Οικονομικών των ΗΠΑ Τζακ Λιου ενώ είχε απογειωθεί το αεροσκάφος από τη Ρίγα για την Αθήνα.

Σύμφωνα με την Bank of America:

- Aν η Ελλάδα δεν πληρώνει στις 5 Ιουνίου το ΔΝΤ

- Το ΔΝΤ ειδοποιεί την Ελλάδα ότι μία δόση βρίσκεται σε εκκρεμότητα και την καλεί να συμμορφωθεί άμεσα. Ταυτόχρονα, υπενθυμίζει συνοπτικά τις υποχρεώσεις της χώρας και τις συνέπειες που θα έχn ει η αθέτηση της υποχρέωσης, όπως για παράδειγμα η διακοπή του προγράμματος και η οικονομική στήριξη.

- Σε δύο εβδομάδες, η διοίκηση του ΔΝΤ ενημερώνει τις σχετικές επιτροπές του Ταμείου και τη χώρα ότι υπάρχει δόση σε καθυστέρηση.

- Σε έναν μήνα η διευθύντρια του Ταμείου
ενημερώνει το Δ.Σ. ότι υπάρχει οφειλή σε καθυστέρηση. Το Δ.Σ. είτε θα καλέσει τη χώρα να υπογράψει νέο μεταβατικό πρόγραμμα ή θα θεωρηθεί χρεοκοπία ως προς το κομμάτι του χρέους που αφορά το ΔΝΤ και το οποίο γίνεται άμεσα απαιτητό.

Αν το ΔΝΤ και ο ISDA (ο οργανισμός που αποφασίζει για την ενεργοποίηση των ρητρών στα ομόλογα) αποφασίσουν ότι η μη πληρωμή της δόσης θεωρείται πιστωτικό γεγονός, τότε έχουμε επίσημη χρεοκοπία της Ελλάδας. Επειδή το νέο χρέος εκδόθηκε σε Βρετανικό Δίκαιο, η αθέτηση υποχρέωσης προς ένα μέρος «πυροδοτεί»  τη χρεοκοπία για όλο το χρέος (cross default).

Οι μεγαλύτεροι οίκοι αξιολόγησης δεν πρόκειται να κατεβάσουν την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας σε σημείο χρεοκοπίας, εάν η χώρα χάσει μια πληρωμή προς το ΔΝΤ ή την ΕΚΤ.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Reuters, αυτή η στάση θα μπορούσε να κρατήσει τη ζωτικής σημασίας χρηματοδότηση του ελληνικού χρηματοπιστωτικού συστήματος μέσω της Φρανκφούρτης.

Εφόσον αυτή η πρωτοφανής αδυναμία επιβεβαιωθεί, θα μπορούσε να θέσει το μέλλον της Ελλάδας στην Ευρωζώνη υπό αμφιβολιών και να εγείρει διάφορα ερωτήματα σχετικά με το αν θα μπορούσε να πυροδοτήσει μια αλυσιδωτή αντίδραση, που θα περιλαμβάνει πληρωμές σε άλλους επίσημους πιστωτές ή σε ιδιώτες δανειστές- κάτι που θα επιδείνωνε τα προβλήματά της.

Αλλά και σε αυτή την περίπτωση, οι περισσότεροι οίκοι αξιολόγησης, οι απόψεις των οποίων καθορίζουν αν η ΕΚΤ μπορεί να συνεχίσει να δέχεται τα ελληνικά χρεόγραφα ως ενέχυρο για τη χορήγηση δανείων στις τράπεζες της, σημειώνουν πως μια χαμένη πληρωμή προς το ΔΝΤ δεν θα στιγματίσει τη χώρα σε σημείο χρεοκοπίας.

Αυτή η απόφαση είναι κρίσιμης σημασίας, καθώς θα διατηρήσει τον μηχανισμό στήριξης που κρατάει την Ελλάδα εν ζωή και έχει να κάνει με τον ELA (με τις ευλογίες της ΕΚΤ). Οι Standard & Poor's, Fitch και DBRS, τρεις από τους τέσσερις μεγαλύτερους οίκους αξιολόγησης παγκοσμίως, ισχυρίζονται πως μια αποτυχία πληρωμής από την Ελλάδα, σαφώς και θα στείλει ακόμη πιο βαθιά την Ελλάδα στα «σκουπίδια (junk)» από άποψη βαθμολόγησης, αλλά δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί χρεοκοπία.

Ο Φρανκ Τζιλ της S&P, λέει: «Αν η Ελλάδα, για οποιονδήποτε λόγο, δεν προχωρήσει σε πληρωμές προς το ΔΝΤ και την ΕΚΤ, αυτό δεν θα συνιστά αθέτηση, σύμφωνα με τα κριτήριά μας, καθώς δεν αποτελούν τον ''επίσημο τομέα χρέους'' της χώρας».

Την ίδια άποψη με την S&P έχει και η DBRS, σύμφωνα με όσα λένε οι επικεφαλής αξιολόγησης δημόσιου χρέους της εταιρείας, Εντ Πάρκερ και Φέργκους ΜακΚόρμικ. Η Moody's, από την μεριά της, συμφωνεί με την άποψη ότι μια χαμένη πληρωμή προς το ΔΝΤ δεν θα σημάνει τίποτα, αλλά διαφοροποιεί την άποψή της ως προς την ΕΚΤ. Η κορυφαία αναλύτρια της εταιρείας για την Ευρωζώνη, Ντίτμαρ Χόρνουγκ λέει πως αν η Ελλάδα δεν πληρώσει την ΕΚΤ αυτό θα σημαίνει χρεοκοπία. Πάντως, ο κίνδυνος ενός «cross default», ως αποτέλεσμα μιας χαμένης πληρωμής προς το ΔΝΤ ή την ΕΚΤ, φαίνεται να είναι ελάχιστος, σύμφωνα με νομικούς εμπειρογνώμονες. Δηλαδή, δεν θα επηρεάσει άλλους δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς ελληνικού χρέους.

Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Η ΕΦΕ ΞΕΚΙΝΑ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ PHOTO-TRAFFICKING, ΤΗΣ «ΑΔΗΛΩΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ» ΚΑΙ ΤΗΣ «ΜΑΥΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ» ΣΤΑ ΜΜΕ

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί, ως αναγνώστες, αν η φωτογραφία που σας ενημερώνει στην εφημερίδα, στο διαδίκτυο ή στην τηλεόραση είναι προϊόν κλοπής (photo-trafficking) ή αδή-λωτης εργασίας; Έχετε ποτέ αναρωτηθεί αν μια τέτοια φωτογραφία εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου περί φοροδιαφυγής και αδήλωτου πλουτισμού; Έχετε ποτέ αναρωτηθεί αν οι πρακτικές αυτές δυναστεύουν οικονομικά τους φωτορεπόρτερ ή τους ωθούν στην ανεργία;

Τα ΜΜΕ που είναι συνεπή στο νόμο και σέβονται την εργασία  αμείβοντας κανονικά τους δημιουργούς φωτογράφους υφίστανται αθέμιτο ανταγωνισμό σε σχέση με εκείνα που δεν πληρώνουν και χρησιμοποιούν «αδήλωτες φωτογραφίες» και «μαύρη εργασία». Σε αυτά τα τελευταία ΜΜΕ, η ΕΦΕ εναντιώνεται.

Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο. Τα τελευταία όμως χρόνια έχει αποκτήσει εκρηκτικές διαστάσεις με βαρειές συνέπειες στην ελευθερία και την αξιοπιστία του Τύπου. Ένας οικονομικά επισφαλής φωτορεπόρτερ είναι εν δυνάμει χειραγώγιμος. Ένας ανυπότακτος φωτορεπόρτερ βρίσκεται κάτω από τη μόνιμη απειλή της οικονομικής εξαθλίωσης ή της ανεργίας.

Απέναντι στην κλιμακούμενη απορύθμιση της δημοσιογραφίας, η ΕΦΕ αντέδρασε δυναμικά στέλνοντας εξώδικα σε ορισμένα ΜΜΕ για τα οποία είχε συγκεκριμένες καταγγελίες πως επιδεικνύουν συστηματικά παρόμοια συμπεριφορά. Κι αυτό είναι μόνον η αρχή.

Εφεξής, δηλώνει αποφασισμένη να θέσει τέλος τόσο στην εκμετάλλευση από ΜΜΕ όσο και στην απουσία ενημέρωσης των πολιτών  για τη νομοθεσία που προστατεύει τις φωτογραφίες και τα δικαιώματα των  φωτορεπόρτερ – δημιουργών. Παράλληλα, ζητά από την κυβέρνηση να προστατεύσει αποτελεσματικά το επάγγελμα του φωτορεπόρτερ για να διαφυλάξει την ελευθερία του Τύπου και να πατάξει τις έκνομες πρακτικές και την παραοικονομία δημοσιογραφικών επιχειρήσεων.

Είναι πολιτικά επικίνδυνο και οικονομικά βλαβερό να συνεχιστεί το οξύμωρο: το παραγόμενο «προϊόν» (φωτοειδησεογραφικές εικόνες) να έχει κατακόρυφη αύξηση ζήτησης ενώ οι δημιουργοί του (οι φωτορεπόρτερ) να μην αναγνωρίζονται από πουθενά!

Ο αγώνας των φωτορεπόρτερ δεν μπορεί να είναι αποκομμένος από την κοινωνία των πολιτών.

 Μας εκμεταλλεύονται εξοικονο-μώντας χρήματα στον τηλεοπτικό χρόνο που μοσχοπουλάνε σε τρίτους.

Συνάδελφοι δημοσιογράφοι, μην επιτρέπετε να εικονογραφούνται τα άρθρα σας με φωτογραφίες που προέρχονται από διαδικασίες photo-trafficking.
Μην απαξιώνετε την οικονομική αξία της δημοσιευμένης φωτογραφίας. Ενισχύετε έτσι την ασύδοτη εκμετάλλευση όλων μας από ΜΜΕ.

Ο αγώνας των φωτορεπόρτερ δεν μπορεί να είναι αποκομμένος από τον υπόλοιπο κόσμο της δημοσιογραφίας κι αυτό πρέπει να γίνει συνείδηση όλων. Ας μην ξεχνάμε πως όταν  σαρώνεται ένας κλάδος της δημοσιογραφίας, πλήττεται όλη η δημοσιογραφία.


Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

(3) Ιστορία γι’ αγρίους
του Χρήστου Πριτσαπίδουλα
δημοσιογράφου
(συνέχεια από το προηγούμενο)
Η κατάθεση στην ανάκριση έγινε πριν τη δικτατορία, το ’66. Ο φόβος είχε φωλιάσει αδυσώπητος μέσα μου ∙ η εποχή μύριζε αβεβαιότητα, πολιτική αστάθεια, υπόγεια απειλή.
Δήμαρχος είχε εκλεγεί ο «κόκκινος» της Απελευθέρωσης ∙ γείτονας, φίλος του μακαρίτη του πατέρα μου ∙ με γνώριζε από μωρό στην ταβέρνα μας –το «Δύπορτο» ! Με διόρισε δίπλα του, γραμματέα του.
Σε έξι μήνες  ο ΕΡΕτζής νομάρχης με απέλυσε, άγνωστο γιατί ∙ ίσως να διαπίστωσε ο δήμαρχος ότι δεν ήμουνα Κέντρο αλλά ΕΔΑ, ίσως…
Εγώ ακούω Μίκη στα «Καλά Καθούμενα» και δακρύζω…
Δίνω για μια θέση στη Νομαρχία Αιτωλοακαρνανίας. Έρχομαι πρώτος ∙ δεν προσλαμβάνομαι γιατί η δεύτερη λαβαίνει μόρια και με περνά ∙ ο μπαμπάς της ήταν τραυματίας του ’40. Δυστυχία μου.
Προσπαθώ να λάβω τη θέση που προκηρύχτηκε για τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Νομαρχίας. Βαθμολογούμαι και βγαίνω πρώτος ∙ δεν προσλαμβάνομαι… ο μαθηματικός μαθαίνω αναβαθμολογεί και με φέρνει δεύτερο. Νέα απογοήτευση.
Έχω γνωριστεί μ’ έναν νέο δικηγόρο κεντρώο πολιτευτή ∙ έχω κολλήσει την ασθένεια του δημοσιογράφου… Εκδίδει το «114» -εφημερίδα ας το πούμε «κεντροαριστερή», της εποχής. Με βάζει «διευθυντή σύνταξης». Πρόσκαιρη ευτυχία και μελλοντική ταλαιπωρία μου, στην Ασφάλεια Αθηνών. Γιατί; Την ταχυδρομώ και στα κεντρικά των Λαμπράκηδων –Πειραιώς 4. Τη βρήκαν οι ασφαλίτες, όταν έκαναν ντου την πρώτη μέρα της ‘εθνοσωτηρίου επαναστάσεως’.
Μετά απ’ όλα αυτά τα τρικιμιώδη βρέθηκαν στην Αθήνα ∙ «να βρω την τύχη μου».
Πρώτη κίνηση, νοίκιασα σπίτι σε μια τρώγλη στις Τρεις Γέφυρες, χάλια… παρέα με τον Δημήτρη, τον κολλητό κι αγαπητό μου μέχρι σήμερα. Αυτουνού τ’ όνειρο, να γίνει συνθέτης.
Δεύτερη κίνηση, να πιάσω δουλειά στην Αυγή ή την Δημοκρατική Αλλαγή, της ΕΔΑ. Επαφή με το βουλευτή και τον Χρόνη Μίσσιο –γραμματέα του Μίκη στην Πειραιώς. Χλιαρή υποδοχή. Το περίμενα.
Μέχρι που να πετύχω την πόρτα ανοιχτή συνέχισα μια γνωριμία που έκανα στο Μεσολόγγι με τον Γεώργιο Γοργορίνη, εκδότη του Ανεξάρτητου Μεσολογγίου ∙ οικογενειακή εφημερίδα. Στην κατοικία του, Αριστοτέλους και πλατεία Βικτωρίας είχα την πρώτη μου φιλική υποδοχή και χαρτζιλίκι. Η ανταπόδοσή μου:  Έγραφα και επιμελούμουν τη βδομαδιάτικη έκδοση με πάθος ∙ κι έμαθα τα πάντα.
Απ’ ότι έμαθα, μετά από χρόνια, το τυπογραφείο ήταν γιάφκα του παράνομου ΚΚΕ. Μου το αποκάλυψε ο ιδιοκτήτης του, ο Δήμος Αντωνιάδης. Άγια τα χώματα που τον σκεπάζουν. Δάσκαλός μου στα τυπογραφικά.

(συνεχίζεται)    

Special Olympics: Η Αφή της Φλόγας στην Πνύκα παρουσία Παυλόπουλου


Για τους 14ους Θερινούς Παγκόσμιους Αγώνες Special Olympics, οι οποίοι θα πραγματοποιηθούν στο Λος Άντζελες το διάστημα 25 Ιουλίου-2 Αυγούστου








 ΓΙΑΝΝΑ ΔΕΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥ                           JANET  FROETSCHER                                                         




 

Σάββατο 9 Μαΐου 2015

OAEΔ: Ένας στους εφτά Έλληνες ανέργους παίρνει το επίδομα ανεργίας, οι υπόλοιποι είναι λαθρομετανάστες.

Οι εγγεγραμμένοι άνεργοι ανέρχονται σε 1.061.221 και απ’ αυτούς λαμβάνουν επίδομα μόλις οι 153.602, με τους Έλληνες πολίτες που παίρνουν την συγκεκριμένη επιδότηση να μην ξεπερνούν τους 20.000
 Αντί να δοθεί ο πρώτος λόγος στους κλάδους αιχμής, όπως ο τουρισμός, η μεταποίηση, η αγροκτηνοτροφία και η καταπολέμηση της ανθρωπιστικής κρίσης που μαστίζει τους γηγενείς, σχεδόν τα 2/3 των κοινοτικών επιχορηγήσεων θα δωθούν σε λαθρομετανάστες


Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

«Σήμα κινδύνου» για το πρόβλημα της χρήσης ναρκωτικών στο κέντρο της Αθήνας

H κατάσταση που επικρατεί στον χώρο γύρω από το ιστορικό κτίριο  της Ακαδημίας Αθηνών  έχει καταστεί αφόρητη και λίαν επικίνδυνη

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΥ ΛΑΝΣΑΡΙΣΤΗΚΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Microsoft ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ cloud, Joseph Sirosh ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΕ ΟΝΟΜΑ: Microsoft Build Conference.

Η νέα εφαρμογή  της Microsoft με το όνομα: how-old.net, θα παρακαλούσαμε, πριν αναρτήσετε μία προσωπική σας φωτογραφία μέσα από την νέα αυτή εφαρμογή  της Microsoft, τσεκάρετε προσεκτικά τους Όρους Χρήσης καθώς και ιδιαίτερα τα λεγόμενα «ψιλά γράμματα» που σημειώνουν ότι με το post, η  εταιρία μπορεί να χρησιμοποιήσει το πρόσωπό σας σε διαφημίσεις.
Το κείμενο στο τέλος της εφαρμογής είναι ξεκάθαρο και αναφέρει: «Με το ποστάρισμα, το upoloading, την παροχή φωτογραφιών και την αποδοχή των όρων της εφαρμογής, επιτρέπετε στην  Microsoft, τις θυγατρικές της και τις εταιρίες affiliate με τις οποίες συνεργάζεται να κατοχυρώσει την άδεια (χωρίς περιορισμό) της αντιγραφής, διανομής, μετάδοσης, δημόσιας εμφάνισης, αναπαραγωγής, μεταβολής, μετάφρασης και αναδιαμόρφωσης των στοιχείων σας, του ονόματός σας και της χρήσης της φωτογραφίας σας σε κάθε πάροχο υπηρεσιών στο ίντερνετ και ιστοσελίδων».
To ακριβές κείμενο στα Αγγλικά:
«However, by posting, uploading, inputting, providing, or submitting your Submission, you are granting Microsoft, its affiliated companies, and necessary sublicensees permission to use your Submission in connection with the operation of their Internet businesses (including, without limitation, all Microsoft services), including, without limitation, the license rights to: copy, distribute, transmit, publicly display, publicly perform, reproduce, edit, translate, and reformat your Submission; to publish your name in connection with your Submission; and to sublicense such rights to any supplier of the Website Services».
Αυτά τα λεγόμενα «ψιλά γράμματα» από τους Όρους Χρήσης της πλατφόρμας Azure, σημαίνει ότι η Microsoftμπορεί οποτεδήποτε να κάνει χρήση της φωτογραφίας σας κατά βούληση, ακόμη και για εμπορικούς σκοπούς. Πλέον της απώλειας των πνευματικών δικαιωμάτων του δημιουργού επί της φωτογραφίας, ενδεχομένως κάποια στιγμή μπορεί δείτε το πρόσωπό σας σε διαφημίσεις στο διαδίκτυο!

ENΩΣΗ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΕΡ ΕΛΛΑΔΟΣ


Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Μικροεπεισόδια στην πλατεία Εξαρχείων και Σoλωμού μετά την πορεία της Πρωτομαγιάς





«Φρούριο» το Πολυτεχνείο σήμερα απο την Αστυνομία για τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς




(2) Ιστορία γι’ αγρίους


 

Του Χρήστου Πριτσαπίδουλα

-Γιαννακόπουλου

Δημοσιογράφου

(συνέχεια από το προηγούμενο)

Βρέθηκα στις Σέρρες μόνος κι ανυπεράσπιστος. Κοιμήθηκα τον ύπνο του δικαίου σε ξενοδοχείο και το πρωί βρέθηκαν ενώπιος ενωπίω στον ανακριτή ∙ με κοίταξε για δευτερόλεπτα αμήχανος, χωρίς να μιλάει, όσο του εξηγούσα το λόγο της παρουσίας μου.

Με έβαλε να καθίσω, με κέρασε καφέ (!), έκλεισε την πόρτα ∙ αφού είπε στον υπάλληλο που καθόταν στο προηγούμενο δωμάτιο, «δεν είμαι εδώ για κανέναν».

Του μίλησα ανοιχτά και καθαρά για όσα γνώριζα, από τότε που υπηρετούσα ως επιλοχίας λόχου διοικήσεως στην τοπική μονάδα.

Για όσα μου έλεγε εμπιστευτικά αλλά και με έπαρση ο δεκανέας του Α2 –και ανήκε οργανικά στο λόχο. Για τις χειροβομβίδες στο φυλάκιο εισόδου ∙ καλά κρυμένες. Για το χοντρό σπάγγο στο φοριαμό του γραφείου του. Πάνω απ’ όλα για τα αντικομμουνιστικά σχέδιά του.

«Μόνος του τα σχεδίαζε;»

«Όχι…»

«Σου έλεγε ονόματα;»

«Πλαγίως… γι’ αυτό νόμιζα ότι είναι παραμυθατζής, με εμμονές.»

«Ποιοι ήταν; Ανώτεροί του;»

«Ο λοχαγός του στο Α2 και ο αντίστοιχος στη Μεραρχία.»  

«…τι άλλο;»

«Τον έβαζαν να κάνει παρακολουθήσεις. Όταν κάποτε πέρασε ο Θεοδωράκης από την πόλη τον είχε πάρει από κοντά, με πολιτικά ∙ τα είχε πρόχειρα στο φυλάκιο. Όλοι σιωπούσαν μπροστά του. Μπορεί και να τον φοβούνταν…»

«…τι άλλο;»

«…να, όταν έφευγε από την πόλη ο Θ. τον παραφύλαξε και πυροβόλησε για εκφοβισμό του.»

Πέρασε η ώρα με επαναλήψεις και ανάπτυξη λεπτομερειών. Έδειχνε φιλικός ∙ ίσως για να ανοιχτό. Η ματιά του δεν με άφηνε δευτερόλεπτο. Και η στιγμή που παίζονταν όλα έφτασε:

«Ποιος θα πιστοποιήσει όσα λες; Χωρίς μάρτυρες δεν στέκεται όρθιο τίποτε…»

«Ο Κώστας Τάδε και η Μαρία Δείνα. Τους μίλησα όταν σε γιορτή των λαμπράκηδων που πήγα με το «φίλο», αλλά δεν με πίστεψαν όπως φαίνεται.»

«Θα τους βρούμε, τώρα…»

Πήγε στο διπλανό δωμάτιο, αφού έκλεισε την πόρτα, και επίστρεψε σε κανένα τέταρτο. Άρχισα να φοβάμαι. Κι αν δεν βρίσκονταν οι μάρτυρες. Κι αν φοβόντουσαν ∙ αν δεν με αναγνώριζαν; Ίδρωσα παρόλο που έκανε κρύο.

Όταν βρέθηκαν μπρος μου ήμουνα παγωμένος.

Ευτυχώς όλα πήγαν κατ’ ευχή. Επανέλαβαν όσα τους είχα αποκαλύψει ∙ ηρέμησα. Γράφηκαν όλα, αφού περιλήφθηκαν και δυο ονόματα συμπατριωτών μου στους οποίους «είχα εμπιστευτεί όσα ήξερα, σε χρόνο ανύποπτο». Ήταν οι Δημήτρηδες Α και Β!

Γύρισα στο ξενοδοχείο, πήρα το σακούλι μου και αναχώρησα από την πόλη που με «φιλοξένησε» ένα ολόκληρο χρόνο, χωρίς ούτε μια μέρα άδεια, λόγω αδεκαρίας και έλλειψης χρόνου.

Το περίεργο είναι ότι αυτή η ιστορία χάθηκε στη λησμονιά του χρόνου .

(Συνεχίζεται)