Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016
Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016
Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016
Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016
ΑΝΤΙΟ κ. BOWIE ! Έφυγε ένας από τους τελευταίους αυθεντικούς μουσικούς ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ! Ο Λευκός Πρίγκιπας στην Αθήνα της δεκαετίας του '70
Ο φωτορεπόρτερ (φίλος από παλιά) Δημήτρης Αλεξιάδης με τις θελκτικές και αισθαντικές τραγουδίστριες Αγνή και Πόλα, που έγραψαν μεγάλη και θετική τροχιά στο ελληνικό τραγούδι, μια νύχτα του 1977 (ή του '78;) στην τότε σούπερ ντισκοτέκ ABC (πλατεία Αμερική, επί της Πατησίων).
Μαζί τους ένας ...ξένος τραγουδιστής: "πως τον λέγανε, πως τον λέγανε..." "Μπάουι, Ντέιβιντ Μπάουι" "Σώπα καλέ, αυτός που πέθανε προχτές και γράφηκαν κατεβατά σ' όλον τον κόσμο;" (υποθετικός διάλογος για να ελαφρύνουμε τη στιγμή). Ακριβώς. Κυρίες και κύριοι, ο διάσημος από τη δεκαετία του '60 τραγουδιστής (όλων των ειδών και επιμέρους τάσεων του Ροκ και της Ποπ), συνθέτης, ηθοποιός, αγαπημένος γυναικών και ανδρών, μέγας αμαρτωλός, βρέθηκε στην Αθήνα για να γνωρίσει τους ανθρώπους της εταιρίας που πωλούσε τους δίσκους του, και με την ευκαιρία έριξε μια ματιά και στο πως διασκέδαζε η ελληνική νεολαία. Απ' ότι θυμάται ο Δημήτρης ..."δεν μου γέμισε το μάτι", και "είχα ξεχάσει τη φωτογραφία". Πάντως ο "Λευκός πρίγκιπας" άφησε μια ατράνταχτη περιουσία στους δικούς του (181 εκατ. δολάρια) και στη μνήμη μας τις ανεπανάληπτες εικόνες του και φυσικά τα αξέχαστα τραγούδια του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ (τότε αρχισυντάκτης του ροκ περιοδικού ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΞΠΡΕΣ, που διηύθυνε ο αλησμόνητος Τάσος Ψαλτάκης).
Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016
Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016
Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016
«Έφυγε» σήμερα το πρωί, η μεγάλη ελληνίδα ηθοποιός Άννα Συνοδινού.Νοσηλευόταν από τον Ιούνιο στο «Σωτηρία» με λοίμωξη του αναπνευστικού
Η Άννα Συνοδινού - Μαρινάκη του Ιωάννη είναι Ελληνίδα ηθοποιός και πολιτικός.
Γεννήθηκε στο Λουτράκι στις 21 Νοεμβρίου του 1927. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, πρώην Βασιλικού.
Οι μεγαλύτερες θεατρικές της παρουσίες της είναι στις αρχαίες τραγωδίες «Αντιγόνη», «Ηλέκτρα», «Ανδρομάχη», «Ιφιγένεια», καθώς και στην αρχαία κωμωδία «Λυσιστράτη», πάντα σε πρωταγωνιστικούς ρόλους.
Επίσης έχει παίξει και σε ένα πλήθος θεατρικών έργων, κυρίως του Σαίξπηρ καθώς και πολλών Ελλήνων θεατρικών συγγραφέων, κατέχοντας σήμερα μια από τις πλέον εξέχουσες θέσεις των τραγωδών ηθοποιών του σύγχρονου Ελληνικού Θεάτρου.
Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016
Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016
ΟΧΙ στην αποδόμηση της Κοινωνικής Ασφάλισης: Ένωση Φωτορεπόρτερ Ελλάδος
Την πλήρη αντίθεσή τους στην επαπειλούμενη αποδόμηση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης για ακόμη μία μεταρρύθμιση, εκφράζουν ομόφωνα οι δημοσιογραφικές Ενώσεις της χώρας.
Το καίριο πλήγμα που επιφέρει στα ασφαλιστικά Ταμεία κύριας και επικουρικής ασφάλισης, οδηγεί το σύνολο των (ακόμη) εργαζομένων, των ανέργων, των συνταξιούχων, των απλήρωτων και των οικογενειών τους, στην πλήρη εξαθλίωση, επιβραβεύοντας την εργοδοτική αυθαιρεσία και τη μαύρη εργασία.
Μετά τις διαδοχικές ληστείες των αποθεματικών των ασφαλιστικών Ταμείων, με ομόλογα σκουπίδια (τοξικά και άλλα), το κούρεμα του PSI, τις διαδοχικές ανακεφαλαιοποιήσεις των συστημικών Τραπεζών, τώρα το μεγάλο μυστικό που δεν κρύβεται, είναι και η δήμευση όσων αποθεματικών έχουν ακόμη απομείνει.
Σε σημερινή σύσκεψη των εκπροσώπων των Ενώσεων Συντακτών, αδελφών Ενώσεων, του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, του ΕΔΟΕΑΠ και του Δ.Σ. της ΠΟΕΣΥ, επαναβεβαιώθηκε ομόφωνα η θέση του κλάδου ότι είναι αδιαπραγμάτευτη η αυτονομία και η αυτοτέλεια των ασφαλιστικών Ταμείων των εργαζομένων στα ΜΜΕ και των πόρων τους, που αποτελούν εργοδοτική εισφορά και υποκαθιστούν στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ τη συμμετοχή του κράτους στην τριμερή χρηματοδότηση της κοινωνικής ασφάλισης.
Το αγγελιόσημο αποτελεί κατάκτηση και δεν είναι προνόμιο, όπως επιδιώκουν να το εμφανίσουν κάποιοι για να προκαλέσουν κοινωνικά αντανακλαστικά εναντίον των εργαζομένων στα ΜΜΕ.
Τα δημοσιογραφικά Ταμεία είναι αυτοχρηματοδοτούμενα και δεν επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό. Αντίθετα, παρά τα εκατομμύρια που τους οφείλει το Δημόσιο από το ΙΚΑ, τα δομημένα ομόλογα, τη διαδοχική ασφάλιση και την ΕΡΤ, συνεισφέρουν και στα δημόσια έσοδα.
Τα δημοσιογραφικά Ταμεία και οι δημοσιογραφικές Ενώσεις είναι αδιαπραγμάτευτη ζώνη ανεξαρτησίας και διασφάλισης για την ελευθερία της έκφρασης, τις ΣΣΕ και το δικαίωμα της κοινής γνώμης για υπεύθυνη ενημέρωση.
Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών
Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Προσωπικού Τύπου και ΜΜΕ
Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών
Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης
Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδος και Ευβοίας
Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Πελοποννήσου, Ηπείρου και Νήσων
Ένωση Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου
Ένωση Προσωπικού Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών
Ένωση Τεχνικών Ημερησίου και Περιοδικού Τύπου Αθηνών
Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016
ΕΜΕΙΝΑΝ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ...
Ο λαός μετά την τριπλή Κατοχή (από τη ναζιστική Γερμανία,
και τις φασιστικές Ιταλία και Βουλγαρία), τον Οκτώβρη του 1944, πανηγύρισε για
τη Λευτεριά του. Η πλειοψηφία του είχε ενταχτεί σε Οργανώσεις, βασικά στο
ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΕΠΟΝ και την Εθνική Αλληλεγγύη -όλοι όσοι τις συγκροτούσαν, μαζί με
τις δεξιές (και τις ακροδεξιές) Οργανώσεις ξεχύνονταν στους δρόμους και
πανηγύριζαν. Ακόμη και στη διορισμένη κυβέρνηση (από τους Βρετανούς και τον
βασιλιά Γεώργιο β΄) του Γ. Παπανδρέου το ΕΑΜ συμμετείχε με υπουργούς... είχαν
δεχτεί τη συμφιλίωση με όρους, όπως π.χ. να τιμωρηθούν οι δωσίλογοι. Όλα
ανατράπηκαν, όταν η ηγεσία της βρετανικής κυβέρνησης του Τσώρτσιλ δεν κράτησε
τα συμφωνηθέντα... τα ιστορικά Αρχεία αποδείχνουν την Αλήθεια. Οι δωσίλογοι
όλων των αποχρώσεων " τότε πήραν αέρα", δήλωσαν εθνικόφρονες κι
αντικομμουνιστές - και στις 3 Δεκεμβρίου οι δυνάμεις καταστολής άνοιξαν πυρ στην
πλατεία Συντάγματος κατά του πλήθους που διαδήλωνε ειρηνικά. Ήταν η αρχή της
σύγκρουσης (με πρωταγωνιστές τα σιδερόφραχτα αγγλικά στρατεύματα, με στρατιώτες
από τις αποικίες, φυσικά), που κράτησε ένα μήνα στην πρωτεύουσα κι άφησε τα
σημάδια της και στους τοίχους των κτιρίων της Αθήνας... Νόμος που κράτησε
δεκαετίες απαγόρευε την κάλυψή τους, για να θυμίζει, και να φοβίζει ηττημένους
και νικητές. Ακόμη και σήμερα υπάρχουν, αν και σχεδόν κανένας δεν γνωρίζει το
τι σημαίνουν.
Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016
Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016
Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015
Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015
Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015
Μια γεύση από τα γυρίσματα από το δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ, του Μενέλαου Κυρλίδη,"Κηφισιά - Ομόνοια" : Ο προθάλαμος της Κόλασης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)